بهترین وکیل جنایی در تهران چه کسی است؟

وکیل جنایی با  سیستم جرمی کیفری سر و کار دارد. متهم شدن به جرم، به خصوص جرم‌های سنگین، پروسه پیچیده و پردردسری دارد. نیاز به وکیلی خبره و متخصص در این زمینه برای دفاع شخص متهم از حق و حقوقش ضروری است. در اتهامات این چنینی حتما باید سراغ وکیل جنایی در تهران بروید. چه بهتر که بهترین وکیل جنایی در تهران را پیدا کنید.

البته صرفا حضور وکیل جنایی و کیفری در دادگاه کافی نیست! به همین دلیل ما در کیاوکیل بر آن شدیم که به شما کمک کنیم. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ و صلاحیت بهترین وکلای جنایی را برایتان بازگو کنیم. همراه ما باشید تا در انتخاب همراه خبره شما را راهنمایی کنیم.

وکلا بعد از اتمام دوره تحصیلاتی مقدماتی به انتخاب تخصص مورد نظرشان روی می‌آورند. مشخصا وکیل حوزه جرم و جنایت کاملا متفاوت و مجزا با دیگر حوزه‌‌های وکالت است. در این میان، انتخاب بهترین وکیل جنایی در تهران نیز به خودی خود دشوار است. چراکه وکلای بسیاری در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

بهترین وکیل جنایی در تهران تحصیلات عالی دارند.

در اینجاست که علم به موضوع وکلای جنایی به داد شما خواهد رسید. پیش از انتخاب وکیل 10 ویژگی زیر را در نظر داشته باشید؛ وکیلی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، بهترین انتخاب برای شماست.

1.       بهترین وکیل جنایی در تهران؛ صادق و ارزش‌مدار

این ویژگی تنها یک ویژگی شخصیتی نیست؛ بلکه لازمه اخلاق و منش کاری برای یک وکیل حرفه‌ای به حساب می‌آید. این موضوع اهمیت بسیاری دارد. دلیل این اهمیت این است که شخص، وکیل را به نمایندگی از خود در دادگاه انتخاب می‌کند. هر گونه صحبت، تصمیم، انتخاب و رفتار وکیل بر روی هیئت منصفه و قاضی تاثیر می‌گذارد. نهایتا همه این‌ها سرنوشت موکل پرونده را تعیین می‌کند.

صحبت‌های وکیل در دادگاه روی افزایش یا کاهش مجازات فرد متهم شده و حتی تبرئه او تاثیر می‌گذارد. با در نظر گرفتن این موضوع لازم است بدانید اخلاق و صداقت وکیل باید همراه با احساس مسئولیت باشد. موکل و خانواده وی روی وکیل حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. بسیاری از مواقع تنها روزنه‌ امید متهمان جنایی وکیل انتخابی‌شان است.

2.     مهارت‌های ارتباطی قوی

اهمیت این ویژگی در  این است که وکیل جنایی در ابتدا باید ارتباط قوی و مطمئنی با موکل برقرار کند. چراکه تنها در این صورت است که موکل تمام دانسته‌هایش را در اختیار وکیل قرار می‌دهد. این ارتباط  دو طرفه برای بررسی نتایج جلسه دادگاه و برنامه‌ریزی لازم برای جلسات بعدی (در صورت نیاز) ضروری است.

این مهارت تنها به ارتباط با موکل خلاصه نمی‌شود. دادگاه از گردهمایی تیمی حرفه‌ای تشکیل شده است. تیمی که مهارت تشخیصی بالا، اعتماد به نفس و فن بیان بالایی دارند. پس در انتخاب بهترین وکیل در تهران صرفا دانش تئوری و تجربه طولانی کافی نیست. شما باید به دنبال فردی باشید که مهارت‌ متقاعد سازی، جلب توجه و تفکر انتقادی و سریع را داشته باشد.

مغلوب نشدن وکیل در برابر دادستان و روسای قضائی درگیر در پرونده بسیار بااهمیت است. ارتباط وکیل و دادگاه به ارتباط بین خریدار و فروشنده شباهت دارد. هر یک سعی در متقاعد کردن دیگری دارد. مشخصا متهم می‌خواهد وکیل به هر قیمتی برنده شود؛ هر چه باشد سرنوشت موکل در دست وکیل است.

توانایی درک وکیل از شرایط موکل اهمیت دارد.

3.    دلسوزی و درک بالا

متهم شدن به جرم برای خود فرد و خانواده‌اش استرس‌آور و ترسناک است. وکیل خوب باید اطمینان کافی را در موکل ایجاد کند تا دلهره و استرس وی تا حد امکان کاهش یابد. همچنین باید موقعیت، امنیت و سلامت روحی روانی موکل را درک کند. چه به دنبال بهترین وکیل جنایی در تهران باشید و چه وکیلی کم تجربه برای مشکلی رایج، باید این ویژگی را در وکیل بیابید.

 در مواردی که پرونده بازتاب رسانه‌ای پیدا می‌کند، حفظ حریم شخصی اهمیت می‌یابد. فشار رسانه‌‌ها و واکنش جامعه تاثیر مخربی روی موکل و پرونده دارد. وکیل و موکل متعهدند که در چنین وضعی خود را درگیر حواشی رسانه‌ای نکنند و به اصل موضوع فکر کنند. مشخصا وکیلی که این وضع را به منزله فرصتی برای شهرت می‌بیند، وکیل قابل اطمینانی نیست.

4.     توانایی بالا در تحقیق و بررسی

علم به جرایم، قوانین و مجازات‌های مرتبط با آن برای وکلای جنایی ضروری است. درک بالا و شناخت گسترده این دنیای وسیع، این وکلا را حرفه‌ای‌تر می‌کند. اما مهارت تئوری کافی نیست. وکیل باید توانایی تحقیق درباره شواهد پرونده را داشته باشد. این تحقیقات قانونی به روند حل پرونده و دفاع کمک می‌کنند.

بهترین وکیل در تهران یا هر جای دنیا توانایی تحقیق و جمع آوری شواهد دارند.

توانایی تحقیق از این نظر اهمیت دارد که پرونده هر شخص منحصربه‌فرد و متفاوت است. وکلای جنایی باتجربه هم ممکن است به کیس جدیدی برخورد کنند که نیازمند تحقیق باشد.  تجربه نیز در این زمینه نیاز است. تجربه حضور در دادگاه در کنار وکلای دیگر و تحقیقات و مطالعات شخصی نیز باعث تمایز بهترین وکیل جنایی در تهران با دیگر وکلا شده است.

5.     مهارت‌های تحلیلی

این مهارت از این نظر حائز اهمیت است که وکیل وظیفه پاسخ دادن، متقاعد کردن و ارائه شواهد ردکننده را دارد. این مهارت وکیل را قادر می‌سازد تا سریعا صحبت‌های دادستان و دیگر اعضای دادگاه را بشنود، پاسخ مناسب بیابد و کوبنده بیابد تا بتواند از موکل خود دفاع کند.

6.     خشم بهترین وکیل جنایی در تهران

شاید عجیب به نظر برسد، اما این رفتار در دادگاه تاثیر زیادی روی نتیجه دارد. منظورمان تاثیر مثبت است. اگر خشم در زمان درست و با لحن درستی ابراز شود یک مزیت محسوب می‌شود. خشم وکیل نشان‌دهنده اشتیاق وی برای برنده شدن در پرونده است.

7.    خوش برخوردی

وکیلی که استخدام می‌کنید، جانشین شما (شخص متهم شده) برای دفاع از حق و حقوق وی است. طبعا شما در جایگاه موکل فردی مورد اعتماد و پذیرا می‌خواهید که بتواند به راحتی با وی صحبت کنید. پس در انتخاب بهترین وکیل جنایی در تهران، به این ویژگی وکیل در برخورد اول توجه کافی داشته باشید.

8.    تجربه کاری در زمینه اتهامات جنایی

وکلا بعد از اتمام تحصیلات و فارغ التحصیلی باید در آزمون وکالت پذیرفته شوند. بعد از پذیرفته شدن معمولا هر کدام به تخصص خاصی گرایش پیدا می‌کنند. اگر فرد متهم شده دارای پرونده سنگین و سختی است، علاقانه‌ترین راه انتخاب وکیل باتجربه و خبره است.

تجربه وکلای متخصص را متمایز می‌کند.

انتخاب وکیلی که در زمینه یا جرمی که موکل متهم به آن شده طبعا نتیجه بهتر و تضمین‌شده‌تری به همراه دارد. در واقع با انتخاب وکیل مناسب برگ برنده را انتخاب کرده‌اید.

9.     ارتباط با جامعه حقوقی منطقه

در هر شهر، کشور و استانی انجمن حقوقی متعلق به آن بخش وجود دارد. جامعه حقوقی متعلق به هر بخش ساختار خاص خود را دارند. بهتر است وکیل انتخابی شما در همان استان یا منطقه باشد. چراکه با اعضای دادگاه آشنایی دارد و اعتبار کافی نزد آنان دارد. از طرفی چون آشناهای زیادی در منطقه دارند برای اطلاعات لازم یا تحقیق می‌توانند به آنها مراجعه کنند.

گروه وکلای کیاوکیل، یک گروه وکالتی فعال و خبره در کرج و تهران است. محدود کردن منطقه فعالیت وکلای پرتجربه ما در کیاوکیل، بر تسلط و شناخت ما را به دادگاه‌ها افزوده است.

10.   رازداری و عدم افشاگری درباره پرونده

هر آنچه موکل به وکیل می‌گوید محرمانه است و فقط باید بین طرفین باشد. افشای اطلاعات پرونده توسط وکیل نه تنها در نتیجه دادگاه تاثیر مخرب دارد، بلکه نقض قوانین اخلاقی نیز به حساب می‌آید. وکیل حق ندارد هیچ یک از جزئیات و اطلاعات پرونده را با کسی در میان بگذارد یا درباره آن با دیگران صحبت کند. داشتن حریم شخصی و درمیان نگذاشتن اطلاعات پرنده حق موکل است.

بهترین وکیل جنایی در تهران را از کیا وکیل بخواهید

انتخاب بهترین وکیل جنایی در تهران دردسرهای خود را دارد. یک روش هوشمندانه در انتخاب وکیل، ارتباط با گروه وکلا است. این گروه‌ها از گردهمایی وکلای پایه یک دادگستری تشکیل می‌شوند. اعضای این گروه‌های وکالتی با حساسیت، شایسته‌ سالاری و ارائه دقیق سوابق علمی و عملی متخصصان انتخاب می‌شوند. گروه وکلای کیا وکیل نمونه‌ای از این گروهای وکالتی است.

مجموعه ما در کیاوکیل با درنظر داشتن شرایط سخت و مبهم شما، انتخاب وکیل را برایتان تسهیل کرده است. این سهولت با ایجاد پلی بین موکل و وکلا صورت می‌گیرد. مجموعه ما با 15 سال سابقه در زمینه دفاع از پرونده‌های جنایی و غیرجنایی اطمینان خاطر لازم را برای شما فراهم می‌آورد.

کیاوکیل تیمی متشکل از بهترین وکیل جنایی در تهران

وکلای ما در حال حاضر در کرج و تهران و برای موکلان خارج از کشور فعالیت ‌می‌کنند. هدف ما از محدود کردن خدمات به متهم شدگان، اطمینان برای برنده شدن در دادگاه است. همین حالا به صورت رایگان و تلفنی با ما در ارتباط باشید تا مشاوره شوید. امیدواریم بتوانیم از سنگینی بار قضایای رخ داده برای شما کمک کنیم.

کیا وکیل با شما

اگر قصد انتخاب بهترین وکیل جنایی در تهران و کرج را دارید، باید با صلاحیت‌های یک وکیل مدافع عالی در این زمینه آشنا شوید. پس در ابتدا باید شناخت کافی و تصویر کلی از وکیل منتخب خود و ویژگی‌های حرفه‌ای وی داشته باشید. بعد از این مرحله اقدام به ارتباط و صحبت با وکلایی مورد نظرتان کنید.

انتخاب وکیل پرتجربه علاوه بر کاهش مجازات می‌تواند تبرئه متهم را نیز در پی داشته باشد. ما در کیا وکیل بر آن هستیم که از نهایت توان تخصصی ذاتی خود برای دفاع از شما در دادگاه استفاده کنیم.

سلام ممنون بابت وقتی که گذاشتید من مهدی مشهدی هستم خوش حال میشم نظرتون درباره این محتوا بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *