وکیل روابط نامشروع در تهران در کیا وکیل

چنانچه در جستجوی وکیل رابطه نامشروع در تهران و کرج هستید، تیم حقوقی کیا وکیل متخصصینی در اختیار دارد که با درنظر گرفتن تمام ملاحظات اخلاقی در این پرونده‌ها، شما را تا حصول نتیجه همراهی می‌کند. وکلای روابط نامشروع کیا وکیل با بیش از 15 سال تجربه و با بهره‌گیری از دانش و تخصص وکلای خانواده می‌کوشد، تا حصول نتیجه نهایی مسئولیت رسیدگی به پرونده‌های مراجعین و موکلین خود را به نحو احسن برعهده بگیرد.

تیم وکلا و مشاورین حقوقی کیا وکیل با ثبت بیش از 1340 پرونده موفق در کارنامه حرفه‌ای خود آماده است تا با کمک تیم وکیل روابط نامشروع در تهران، شما را در تمام مراحل دادرسی دعاوی مربوطه قدم به قدم همراهی کند.

وکیل ملکی

اهمیت حضور وکیل رابطه نامشروع در رسیدگی‌های کیفری

در حال حاضر با توجه به تحول در گستره روابط اجتماعی افراد و لزوم نقش‌آفرینی برابر زنان و مردان در جامعه، روابط این دو قشر در محیط های کاری، آموزشی و غیره بیش از هر زمان دیگری است. اگرچه با گذر زمان و دگرگونی نسل، سخت‌گیری‌های پیشین در روابط و معاشرت‌های زنان و مردان در بعضی از خانواده‌ها کم‌رنگ‌تر شده است، اما  قانونگذار همچنان بر سر مواضع خود در مورد حد و مرز روابط میان این دو ایستاده است.

از سوی دیگر این رسیدگی جرایم روابط نامشروع منوط به وجود شاکی خصوصی نیست بلکه به سبب جنبه عمومی جرم، مدعی‌ العموم می‌تواند راساً پرونده رابطه نامشروع را به جریان بیندازد. بنابراین هرکسی که در جامعه به‌نحوی گرفتار چنین روابطی است ممکن است توسط قانون شکار شود.

همچنین گرفتن وکیل روابط نامشروع برای دعاوی رابطه نامشروع چون به حیثیت خانوادگی افراد و خانواده‌ها گره خورده است، معمولاً بهتر است در خفا پیگیری شود. افراد ممکن است حضور هیچ فرد دیگری در پرونده را برنتابند و همین امر اثبات رابطه نامشروع یا رد این اتهام را با دشواری مواجه می‌کند.

 بعضی از افراد نیز پس از کشف روابط نامشروع اعضای خانواده خود، به اشتباه ترجیح می‌دهند مسئله را به شیوه‌های خود حل و فصل کنند که این امر ممکن است، به جنایات هولناکی منجر شود. 

وکیل خانواده

گرفتن وکیل رابطه نامشروع

نقش وکیل رابطه نامشروع در تهران

وکیل رابطه نامشروع کیا وکیل تلاش می‌کند تا ضمن حفظ محرمانگی و مقتضیات حیثیتی اطراف دعوا، رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها با نهایت ملاحظات اخلاقی و انسانی صورت گیرد.

نقش وکیل روابط نامشروع از آنجا پررنگ می‌شود که:

  • اول؛ با درنظر گرفتن ملاحظات انسانی و اخلاقی و با توجه به حسن پوشیده نگاه داشتن چنین روابطی، سعی در تبرئه موکل خویش یا تخفیف مجازات وی دارد.
  • دوم؛ با توجه به اهمیت حفظ بنیان خانواده و به منظور جلوگیری از هرگونه تصمیم عجولانه افراد در مجازات شخصی مرتکبین و همچنین حفظ افراد در برابر مجازات قانون، ایجاد سازش بین طرفین را در اولویت قرار می‌دهد.
  • سوم؛ چنانچه فردی به اکراه در چنین رابطه‌ای قرار گرفته باشد، وکیل رابطه نامشروع با توجه به آسیب روانی‌ای که موکل در نتیجه آن تجربه می کند، نسبت به مجازات مرتکب ادله لازم را جمع‌آوری می‌کند.

مفهوم و ماهیت وکالت رابطه نامشروع

پیش از هرچیز باید گفت رابطه نامشروع ناظر بر نوعی ارتباط میان اشخاص است. مفهوم مخالف رابطه نامشروع، رابطه مشروع است که رابطه زن و مرد در چارچوب‌ عقد نکاح (اعم از دائم یا موقت) به رسمیت شناخته می‌شود.

هرگونه رابطه خارج از این نظام، نه تنها از منظر شرعی و قانونی رسمی تلقی نمی‌شود، بلکه ارتکاب آن مستوجب مجازات است. روابط نامشروع را نباید با زنا اشتباه گرفت و حتما قبل از هر اقدامی با یک وکیل رابطه نامشروع مشاوره داشت. زنا در زمره جرائم مستوجب حد قرار دارد، به این مفهوم که مجازات آن قابل تغییر، تبدیل، تقلیل و اسقاط نیست.

حال آنکه روابط نامشروع در چارچوب جرائم تعزیری قرار می‌گیرند و کیفر خفیف‌‌تری نسبت به زنا دارند. در عین حال گستره این جرائم می‌تواند وسیع‌تر از زنا باشد. مصادیق روابط نامشروع عبارتند: از مضاجعه (همبستر شدن)، تقبیل (بوسیدن)، معانقه (در آغوش گرفتن)، ملابسه، مصافحه (دست دادن)، مفاکهه (معاشرت و مزاح) و خلوت کردن.

رابطه نامشروع در زمره جرائم غیرقابل گذشت شناخته می‌شود و در قانون مجازات اسلامی، مجازات آن ذیل مجازات‌های تعزیری تا 99 ضربه شلاق آورده شده است. چنانچه این رابطه در نتیجه اکراه باشد، اکراه‌کننده مشمول مجازات تعزیری می‌شود. در مجازات‌های تعزیری قاضی در تعدیل، تخفیف و تبدیل مجازات آزادی عمل دارد. در عین حال مجازات روابط نامشروع نباید برابر یا بیشتر از مجازات زنا باشد.

وکیل رابطه نامشروع در تهران

دفتر وکیل روابط نامشروع در غرب تهران

مراجعه حضوری : آدرس : تهران – میدان انقلاب – خیابان جمال زاده جنوبی – پلاک 144 – طبقه 4 – واحد 8

شماره تماس وکیل رابطه نامشروع : 02177417959 و 09126493552

تماس با وکیل: 77417959-021