اجرت المثل در طلاق توافقی

اجرت المثل در طلاق توافقی در جریان شرط مالی ضمن عقد در مورد کارهای خانم در امر خانه‌داری و نیز در طول اجرت‌المسمی است. اجرت‌المثل فقط به خانمی تعلق می‌گیرد که در انجام کارهای منزل قصد تبرع یا همان انجام به رایگان کارها را نداشته باشد. طبق قانون کشور خانم فقط نسبت به کارها و اموری می‌تواند ادعای گرفتن اجرت المثل طلاق نماید که به دستور همسر خود انجام شود.

معمولا اجرت المثل طلاق توافقی بر اساس اینکه افراد چند فرزند مشترک دارند و همچنین آیا زن به فرزند خود شیر داده است و یا وضعیت اشتغال زن و مدرک تحصیلی وی با توافق زوجین و در صورت عدم توافق یا نظر کارشناس تعیین می‌گردد. شرایط و قوانین گرفتن اجرت المثل در طلاق توافقی را در ادامه بررسی خواهیم کرد تا اطلاعات اولیه ای در این مورد به شما داده باشیم.

امکان گرفتن اجرت المثل در طلاق توافقی توسط زن

در طلاق توافقی پرداخت اجرت المثل می تواند به صورت توافقی باشد اما دریافت آن در این نوع طلاق از جانب خانم معمولا اتفاق نمی افتد. اجرت المثل در طلاق توافقی غالبا فقط در مواردی درخواست می گردد که درخواست دهنده طلاق شخص اقا باشد. و به اصطلاح طلاق یک طرفه از طرف زوج باشد. درصورت نیاز به وکیل طلاق توافقی با وکلای کیا وکیل تماس بگیرید تا بهترین مشاوره طلاق را در کمترین زمان بگیرید.

اجرت المثل در طلاق توافقی

همچنین برای تغییر نام گاها شخص نیاز به وکیل اجرت المثل نام خواهد داشت که با توجه به قوانین سخت گیرانه این موضوع وکیل تغییر نام میتواند کمک عمده ای به شخص برای رفع مشکل نماید همچنین توجه به این نکته ضروری به نظر میرسد که وکیل انحصار وراثت نیز در پرونده هایی که شخص متوفی داراری مال و املاک بسیار و گاها ناشناخته باشد  و یا شخص دارای ارث برندگان زیاد باشد بسیار حائز اهمین خواهد بود زیرا اولین اشتباه اخرین اشتباه شما در این گونه پرونده ها خواهد بود و ممکن است یک فرایند چند هفته ای را تبدیل به فرایند چند ساله نماید و یا شخصی به نا حق ار ارث شخص فوت شده محروم شود.

وکیل طلاق توافقی در تهران - گرفتن اجرت المثل در طلاق توافقی

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با وکیل طلاق یا خانواده مربوطه لطفا به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

سلام ممنون بابت وقتی که گذاشتید من مهدی مشهدی هستم خوش حال میشم نظرتون درباره این محتوا بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *